مهسا جونمهسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
محدثه جونمحدثه جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج من و دنیامازدواج من و دنیام، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ فرشته های منوبلاگ فرشته های من، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته های من

6 ماهگی مهسا خانم

1394/9/14 21:15
نویسنده : مامان زهرا
373 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مهسا خانم 6 ماهه شد . البته 6 ماهه شدنش مصادف

 

شده با تعویض خونمون . امروز همزمان با 6 ماهه شدن دخترمون

 

اثاث کشی کرده و خونمون رو عوض کردیم . مهسا خانم و

 

محدثه جون خیلی سورپرایز شدن.

 

اینم عکس مهسا جون تو اثاث کشیه......

 

          آپلود عکس

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان پارمیدا
29 آذر 94 8:30
منزل نو مبارک . ایشالله به سلامتی و دل خوش تو خونه جدید زندگی کنید . این ورورجک خانم چه جای استراتژیکی برا خودش پیدا کرده
مامان زهرا
پاسخ
مرسی که به من سر زدین اومدم وبتون جبران کنم نمیدونم مشکل چیه که وبتون خود به خود بسته میشه.
مــــامــــانی
8 دی 94 18:33
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن